KURUMSAL KİMLİK

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal Kimlik Tasarımı

Kurumsal kimlik, aslında şirketinizin veya markanızın DNA’sıdır. Kurumsal kimlik  özellikle pazarlama departmanlarının kurumla alakalı üçüncü parti hizmet ve ürün sağlayıcılarla çalışırken logonun kullanımını, renkleri, fontları ve diğer materyalleri tek bir dosya ile anlatmalarını sağlayarak işlerini hızlandırır. Şirketinizin markasının temel görsel DNA’sıdır, ancak dilbilgisi, ton, kelime kullanımı ve bakış açısına da başvurabilir. Esasen, markanızın baskı, internet ve yayın gibi çeşitli görsel medyada neye benzediğini anlatan, tanımlayan ve sunan bir belgedir. Etkili olması için, çevrimiçi varlığınızdaki kuralları web siteleri, açılış sayfaları, mobil siteler, çevrimiçi reklamlar, bloglar, sosyal medya kanalları ve e-posta iletişimleri (e-posta imza


Kurumsal Kimlik Nedir?

Güçlü ve hatırlanabilir bir marka, her zaman şirketlerin daha başarılı olmasına yardımcı olur. Bu nedenle etkili bir kurumsal kimliğin oluşturulması önemlidir. Bir kurumsal kimlik oluşturduğunuzda, marka değerlerinizi, işletmenizi tanıtmak için kullanılacak tüm görsel öğelere uygulanırsınız. Kurumsal kimlik, bir logodan daha fazlasıdır ve çeşitli pazarlama materyallerinden oluşur.

Hedeflerinizle ve değerlerinizle uyumlu, profesyonel bir kurumsal kimliğin tasarlanması, etkin marka stratejinizin önemli bir parçasıdır ve her şirketin hedef kitlesine vermek istediği mesajı ve göstermek istediği kimliğini başarıyla yansıtır.

Kurumsal kimliğin kapsadığı materyallerden bazıları; 

  • Logo Tasarımı
  • Şirket İçinde Kullanılacak Materyaller (Kartvizit, Diplomat Zarf, Antetli Kağıt vb.)
  • Ambalaj
  • Ofset Baskı Materyalleri (Broşürler, Kataloglar, Raporlar, El ilanları vb.)
  • Promosyon Ürünleri
  • Tekstil
  • Web sitesi

Diğer Hizmetlerimiz